18 feb. 2010

Rosa naglar & puffig frisyr

Rast på jobbet, passar på att uppdatera bloggen. Inte för att det finns så mycket att uppdatera om.
Är på B3 idag, skönt att vara ute och rör på sig lite. Satt som en tok med skolan igår och skall passa på att fortsätta när jag kommer hem i eftermiddag. Skönt att vara igång, nästa vecka är historia C slut. Den här kursen har verkligen rusat iväg, knappt hunnit uppfatta att de 5 veckorna snart har gått. Men jag ligger i fas, ämnet är intressant vilket gör det hela lättare. Ikväll tänkte jag avverka 2 stycken och imorgon är det skolledigt. Jag och Robin skall mysa till det och laga trerätters, fredagar är alltid fredagar. Sedan jobbar Robin hela helgen med jag är ledig. Kanske hitta på något - vem vet.

Igår hämtade jag mina underkläder till bröllopet, så snygga! Robin kommer tycka att han har världens sexigaste fruga ;)
Snart skall jag gå på möte här med Svalan, dagen verkligen springer iväg! Ikväll blir det italienska fläskfrikadeller med spenatpasta.

xxx luutra

Inga kommentarer: