28 feb. 2010

Längtan efter varmare temperaturer


Varfööör kommer han inte? Klockan är kvart över 12, jag har duschat, klätt mig i anstädndiga kläder, bäddat sängen och betalat ett par räkningar, och han kommer inte...! Jag vill ju ha kebab!!

Förrutom att jag längtar efter kebab just nu så att jag kan dö, så längtar jag efter sommaren <3 Ute regnar det stilla, det måste väl ändå ses som ett gott tecken?! Jag bläddrar i genom bilder från tidigare sommrar, bad i kärleksgrottan, drinkar på blomstermåla, partynätter på avenyn och marstrand såklart. Det är sommar, det.
Som tur är så har vi Kanada att se fram emot först och främt, väntan blir kanske inte riktigt lika lång när det finns flera saker att se fram emot.... Kyss.

Bild: Cheesecake och päroncider på Blomstermåla sommaren -09.

Inga kommentarer: