24 feb. 2010

Oskuldsfulla jag iförd vit brudslöja (årets skämt)

Jag hade råkat lova ett par stycken att lägga ut bilder på mig själv med slöjan jag köpte här i bloggen, ett löfte jag så här i efterhand ångrar. Jag och Robin försökte ta några snygga bilder men det slutade bara med att vi båda skarattade för mycket. Men har man lovat så här man, här kommer resultatet och ja, jag kommer förmodligen bli århundradest töntigaste brud, haha... Nej seriöst - jag lovar att inte flina då där löjligt på bröllopet, jag skall verkligen göra mitt bästa ;)

Förresten så har vi beställt foton för bröllopsinbjudningarna idag, nu är det bara pappret och schabloner kvar att fixa :) Så det går framåt i bestyren!
Nu skall jag hoppa i en kjol och en top, dra på mig stövlarna och bege mig till jobbet. Puss på er!


Inga kommentarer: