4 feb. 2010

Young blood

Nä nu jävlar! Nu är jag arg på mig själv! *bitchslap'ar mig själv i fejset ett par ggr*
Nu är det skärpning som gäller, jag fattar inte varför jag är så himla lam! GAAH! Sätt fart!!

Ledig - idag igen. Behöver inte säga hur jag skall tillbringa dagen, men bäst hade jag mått i en skamvrå tror jag. Med Dixie's dumstrut på...
Robin är i väg och jobbar. Skickade med honom lite matlåda och sa hej då imorse. Skönt att vara själv nu när jag ändå bara skall sitta och gapa på mig själv.
Huset är ganska städat och idag är det fredag. Jag skall ladda ner "It's complicated" och kolla på ikväll, folk säger att den skall vara bra.
Imorgon är det ledigt igen och klockan 16:00 skall jag och Robin till 12:an för att börja planera för vår bröllopsmiddag tillsammans med ägaren. Känns sjukt overkligt.

Fuck it.

Inga kommentarer: