24 feb. 2010

Romanov vs Pedagogiskt ledarskap

Onsadgmorgon och jag ligger i FAS! I faaaaaas. Gutt gutt. Har precis avverkat den sista delen i redovisningsdelen i mitt arbete om den tsarfamiljen, mycket spännande och givande. En hel del visste jag innan men nu kan man ju allt ^^ Skall idag påbörja min slutsatsdel där jag skall besvara mina teser, sedan blir det lite pill med källor och skriva färdigt inledningen imorgon. Blir bra!

Andra planer för veckan då? Robin jobbar hela helgen så där blir det inget leka med honom. Istället tänkte jag ta mig en tripp till Halmstad i helgen kanske om vädret (och SJ) tillåter, kan vara skönt att komma ut och röra på sig. Dessutom saknar jag min Mickis. Om inte annat så har jag en dejt inbokad med Anna ikväll (hon skall sova här) och en fika eller vindejt med Emelie imorgon, vi skulle se hur vi har det.
På måndag börjar min nya kurs i Pedagogiskt ledarskap, lämnar Miroi för fem veckor och hoppar in på Eductus flex, hrm... Vill ju hellre plugga på distans, men kursen fanns inte på Miroi så då är det bara att ta det som det är. har i alla fall beställt boken från Adlibris och jag tror att den kommer idag så jag kan kolla igenom och se vad jag har givit mig in på. Hu!

Idag tänkte jag också ge mig in i bröllopsinbjudansträsket. Börjar bli dags att ta tag i det där nu om vi inte skall stå och ha panik en veckan innan Kanada. Bara att sätt igång!

Inga kommentarer: