4 feb. 2010

I don't have a wooden haert

Plugg, plugg, plugg...

Vill hitta på något riktigt mysigt ikväll för att belöna mig själv. Vad bara? God mat? Har inget hemma. Ett glas vi och mys? Inget vin. En bra film? Finns ingen bra att se just nu. Blä. Jag får fliura på det, syster tjatade igår om enchilladas och det satte ju igång suget en del kan man ju säga . Funderar på att ringa han den där och be honom köpa bröd, ost och avokado på vägen hem.
Han den där förresten. jag är så himla glad att jag har dig Robin <3 Sitter och kollar igenom alternativa in- och utmarscher just nu, och jag måste ju säga att Elvis "can't help falling in love with you" är en mycket stark kandidat. Me loves Elvis. Me loves Robin to.
Satt och kollade igenom lite bilder på datorn och hittade en bild på ett kort som han skickade till mig i sommras tillsammans med en jätteblomsterbukett när han var nere på Ringhals. Gud vad jag saknade honom då, hela sommaren var bara jättekonstig. Inget var som vanligt och jag gjorde nästan ingeting som man brukar göra på somrarna. Inget vinhäng i stan, inte särskilt mycket bad, grillningar eller bara ligga i solen och glassa med tjejkompisarna med glass och öl. Inget sådant alls. Mest bara ledsen och jobbade :) Haha...

Inga kommentarer: