20 feb. 2010

avcheck

Godmorgon, godmiddag, godkväll, whatever... Lördagkväll och jag skall ta det extremt passivt under täcket i soffan. Skulle egentligen varit ledig idag men jag valde att jobba förmiddagen på Svalan istället, satt vak så det var väldigt lugnt. Igår var jag hela dagen på B3, så morgondagen kommer spenderas framför datorn med en hel del plugg. Den eviga balansgågen, eller hur var det? ;)

På tv rullar "den arga kocken" och i ugnen står min helstekta kyckling proppad av vitlök, citron, timjan och rosmarin. I kylen väntar en nygräddad blåbärscheesecake som skall intagas med en kopp kaffe efter maten. Jag tänkte ägna den närmaste timmen till att matplanera för nästa vecka, det är mat högt och lågt!

xxx - L.

ps) förresten så fick jag hem min slöja med posten igår, så mycket snyggare i verkligheten! lägger upp bilder imorgon, vill ju så gärna dela med mig ;)

Inga kommentarer: