11 feb. 2010

2000 - beroende på sammanhang


Såg att antalet unika besökare på bloggen nu är uppe i 2000 sedan bloggen startades. Allt är relativt sägs det ju, och lilla Kissie som har 1 MILJON UNIKA BESÖKARE i veckan gör ju att man med ens känner sig ganska liten. Det innebär att var nionde svensk besöker hennes blogg minst en gång i veckan. Det gör fenomenet Kissie till Sveriges största mediaportal. Fler svenskar besöker hennes hemsida än aftonbladet.se, läser DN eller handlar på ICA. Det är lätt absurt när man tänker på det - vilken sjuk makt.

Nog om Kisse, mer om mig. Som sagt är mina två tusen besökare sedan 2008 är inget att skryta om, but still - 2000 människor. Jag hade velat rada upp dem allihopa och få ta mig en ordentlig titt på dem (er) och se vilka ni är egentligen. Har ni tvättat öronen?
Sedan vill jag envist få tillägga att jag aldrig promotat för bloggen, vilket innebär att ni 2000 människor som gått in här lydigt präntat ner min adress i adressfältet, ni "slank" bara inte in hit. Ni ville mig något - ni var nyfikna. :) Så, gott folk, fortsätt vara nyfikna på mig och kom hit och läs, även om det bara betyder att ni har ett mindre intressant liv än vad jag har.

Luutra (visst ser jag härligt besatt ut på fotot?)

Inga kommentarer: