7 feb. 2010

Inside out.


Shit. Det är inte lätt att vara människa alla gånger. Det här med bröllopet tär på mig ibland, mycket att tänka på, mycket att ta hänsyn till och massor att ta i beaktning. Jag och Robin ligger inte på samma plan i planeringen och ibland tror jag inte att han inser hur mycket det är att hålla på med. Är inte det lite typiskt män, dom tror bara att de behöver dyka upp, iklädda något snyggt, säga "ja" och sen äta mat och dricka vin. Det andra, det bara kommer automatiskt. Eller? Kanske har jag fel. Det är verkligen inget problem, men jag känner att det är så j*vla mycket ansvar. Suck... Jag tror jag behöver sova. (Röksugen är jag också, gaah!)

Imorgon skall jag ta mig sovamorgon och sedan börja bena i situation-Rasputin sängläges. Jag skall dricka kaffe, äta nylagad hummus och vältra mig i mitt röksug. Det har varit en tuff dag.

Luutra (en trött sådan)

Inga kommentarer: