12 feb. 2010

No partpingla today.

Huvudvärk och hungrig. Lite deppig men det är nog mest för att jag känner mig gnällig och vill att någon skall tycka synd om mig. Och eftersom jag är ensam hemma så får jag trösta mig med lite skvallerbloggar och alvedon, finns liksom inte så mycket annat.

Har jobbat idag och skall jobba imorgon också, fast kvällen. Jobbar en hel del nu och skolan blir lidande. Trots detta verkar jag hanka mig fram, fick igår mitt slutbetyg i Etik och livsfrågor (MVG) och mina betyg i historieinlämningarna (MVG). Haha, jag är mäkta stolt. I was BORN to gå i gymnasiet, haha - varför kände jag inte så för några år sedan? To bad.

Dagens humör: Seg, glad och disträ ^^
Dagens borde: Gaaah... Skriva inledningen på sista historiauppgiften, ofc.
Dagens frisyr: Fluffigt och klämma.
Dagens smink: Jag som aldrig orkar sminka mig kletade faktiskt på lite mascara imorse.
Dagens klädsel: Stickad klänning, svart bastunika och svarta tajts.
Dagens planer: Äta bönbiffar & avokado samt ligga på sofflocket. Hade jag haft pengar så hade jag dragit på mig partyblåsan och slagit klackarna i taket.
Dagens materiella vill ha: En ny vårgarderob och nya skidkläder.
Dagens längtan: Kanada & bröllop. 'Nuff said??
Dagens fundering: Varför är inte jag miljonär?

MAT! MYSBYXOR! HEJDO! Luutra

Inga kommentarer: