12 feb. 2010

Drömmar om vår

Godmorgon!
Hade en underbar kväll igår med Robin, han kom hem med lite räkor, avokado och hade en flarra skumpa undanstoppad. Alla hjärtans dag är ju egentligen imorgon, men vi slog till och körde lite mys i fredags istället, det passade oss bättre.
Robin jobbar hela dagen idag och jag skall iväg vid 15-tiden. Ändå flög jag upp imorse samtidigs som Robin, duschade och gjorde lite kaffe. Kröp ner i sängen igen med katten, slötittar på TV och bloggar. Kan det bli bättre? Tystnad och mini-lappisen, mmm...

Längtan efter våren blir bara starkare och starkare. Jag vet att jag inte kommer kunna köpa så mycket kläder, men några saker behöver jag allt. Jag skall bara bli brun och smal också - såklart.
Hittade en bild på bloggerskan Kenza i sommaroutfit och jag måste erkänna, hon är ju vrålsnygg.

Luutra's vårgarderob består av

* klänningar i pastell
* svart MC-jacka
* vita höga converse
* vippiga kjolar i romantiska modeller
* gladiatorsandaler
* jeansjacka med upprullade ärmar
* snygga solisar
* "trasiga" ljusa jeans
* kavaj med fint foder
* svarta chinos

Alltså hoppas jag på att i alla fall kunna komma köpa en mc-jacka, en fin kavaj och ett par converse, jag tror att detta hade lyft min garderob rejält. Jag har lovat mig själv att inte falla för frestelsen och köpa festkläder och partyklackar - i år blir det strikt med vardagskläder!

Nu skall jag göra lite frukost och bara njuta av min lediga förmiddag.
luutra

Inga kommentarer: