21 feb. 2010

Limoncello och tre meter snö.

Morgon! Klev upp sent efter att ha legat i sängen 1 timma och pratat bröllop med min blivande man, mycket mysigt :) Nu måste vi på riktigt börja ta tag i ett par saker...

* Spika inbjudningslistan till 100%
* Börja fila på inbjudningarna, köpa papper, ta kort och framkalla och fixa adresser
* Titta på hur vi vill ha vigsel- och bröllopsprogrammen
* Prata med herr präst och spika offerten


Det här med att planera bröllop var så himla mycket större och mer avancerat än jag någonsin kunde föreställa mig. Mycket som skall ordnas och saker som skall syna och matcha, haha... Men jag har världens bästa man som har ungefär samma smak som jag själv, och det underlättar! Jag kan inte föreställa mig hur det skulle vara som för vissa där båda parterna har samma starka vilja och både stretar åt var sitt håll och aldrig tycker lika. Tacka vet jag Robin och hans goda smak! :)

Nu blir det ryska tsarfamiljen för hela slanten, och kanske kan jag klämma in en Irish Coffee där någonstans. Puss på er mina underbara läsare (alla 3)!

Luutra

ps) Bilden föreställer förresten fördrinken vi skall ha på bröllopet, mousserande och limoncello. Mums!

Inga kommentarer: