27 feb. 2010

iPhone Loves me Me Loves i Phone

Godmorgon!
Sista dagen med arbetet idag - skööönt... Skall slänga i mig lite frukost, skriva några rader i bloggen och sedan satsa på att bli färdig med uppgiften i eftermiddag. Tämkte åka hem till mamma och skriva sammanfattningen sedan. (Nu serverades jag morgonkaffet med skummad mjölk, precis så skall det vara på lördagsmornar...)
Igår fick jag hem min nya bok för den nya kursen, Padagogiskt ledarskap, som startar på månad. Tror det blir lätt som en plätt :)

Igår var ju jag och Robin inne i Kungsbacka för att köpa snowboardkläder till honom, men vi kom som sagt även hem med en sprillans ny iPhone till mig själv... Mycket lycklig, det måste vara den bästa telefonen jag någonsin haft. Dessutom finns det 511 andra saker med den som jag inte lärt mig ännu - en hel värld att upptäcka med andra ord! Älskade att jag imorse kunde ta min telefon och i sängen kolla mailen och facebook, jag behövde inte ens sätta mig upp i sängen som jag måste med mini-laptopen. Livet är underbart.... ;)

Nä, nu skall jag svepa kaffet och sätta igång! xxx - luutra

Inga kommentarer: