28 mars 2010

0,7 mm

Wierd wierd wierd.

Hela helgen har varit upp och ner. Utgång i fredags, trevligt. Lördag ägnades åt soffliggande, städning och skräpmat. Guess why. Idag (då jag skulle få så mycket gjort), så sover jag först till tio. Uppe ett par timmar, pluggar lite och får sedan för mig att gå och lägga mig igen. Puckobrud. Sov till 4. Nej! Detta innabr såklart att jag var vaken resterande delen av kvällen, då jag egentligen skulle ha sovit. Jobbar alltså natten. Grr...

Fick ett bra mail i fredags. MVG i ped ledarskap. Glad för det. Ligger bra till i den nuvarande kursen, tänkte faktiskt skicka in min inlämning nu ikväll. Bara lite finlir kvar.

Veckan som kommer? Sista veckan inför Kanada. Får börja planera och packa. Skidkläder skall vara i rodning och övriga outfit's skall bestämmas. Väskor och annat roligt.

Puss, L.

Inga kommentarer: