2 mars 2010

Tisdag och lot's to do.

Urk. Jag skall aldrig mer äta friterad mat... :(

Morning sunshine's. Sängen - färskpressad apelsinejuice - solsken - nya kursen. Legat och lurat här ett bra tag, snart börjar det blir dags att ta sig samman och lägga ribban för dagen. Robin är inte hemma för än vid halv elva-rycket ikväll så jag får roa mig själv här hemma. Det blir skola för hela slanten, varvat med bröllopsprogramet. I slutet av den här veckan skall offerten komma för bröllopsfesten och maten. Läskigt...

Igår var jag inne i Kungsbacka en sväng, fick mina uppgifter för kursen och träffade Emelie. long time no see. Vi träffades på biblioteket och gick sedan och handlade för mina inbjudningar. De kommer bli så fina :) Men helsike - panduro och co vet hur man tar betalt. Inbjudningarna ligger hittills uppe på 700 spänn - ändå är vi inte färdiga. Klister, guldpennor och frimärken skall införskaffas. Hjelp, jag kommer bli ruinerad ;)
Sedan gick vi och åt lite, blev det mysiga kinahaket en trappa upp och tre "små" rätter. Som sagt, aldrig mer friterat i hel mitt liv.

Återgår till sysslorna.

Inga kommentarer: