11 mars 2010

Always on my mind

Godmorgon! Slänger in en liten snabb uppdatering innan jag hugger in i dagen skolarbete, har lagt upp en bra plan och känner mig nästan sugen(!) på att få sätta igång!

Vaknade på ett strålande humör imorse (sedan efter lite samtal med chef och facket är har det varit lite upp och ner) och skall göra allt idag för att behålla det :) Screw allt det där med jobbet, det blir som det blir. Men gaaah vad skogstokig man kan bli på den här historien ibland... (Släpp det Julia, släpp det!)

Min älskling kysste mig farväl imorse, jag hatar när han går upp och går till jobbet :) Jag vill ligga och mysa i minst två timmar, innan någon av oss får för oss att börja strukturera upp situationen. Minst!
Har tvättat lite, skall stryka skjortor och laga kyckling i ugn senare. Funderar också på att hämta cykeln hemma hos mamma och pappa lite senare, om jag ligger bra till med skolan det vill säga. Mamma och pappa pös till London imorse, jag vill med! Ush vad orättvist det kan vara ibland!

Kaffe - prata med "fröken" - lägga fram kyckling att tina - sätta igång

Inga kommentarer: