23 mars 2010

Pinnar vidare i livet

Nu är jag allt bra stolt över mig själv. Kom igång bra här på morgonen och har bara en fråga kvar att beta av på inlämningen + att jag skall göra en lathund för ett projekt. Gjort i ett naft och det känns BRA.
Dock blev jag sugen på att hitta på något idag så det blir till att brottas med den känslan. Min vardag går ju mestadels ut på att plugga, dra här hemma eller jobba då och då och nu var det länge sedan jag var ute och rörde på mig. Får se, kanske bowla på fredag? Känner mig himla rastlös just nu!

Samtidigt som jag har en hel del roliga grejer att se fram emot just nu så har jag också dömycket att göra. Detta gör att jag känner mig orolig och lite nervös inför framtiden. Jag har inga direkta mål och blir lite stressad när jag jämför mig själv med mina målinriktade kompisar som drar över sina "måsten" i 180 kyck. Brevid dom känner jag mig velig och insiativlös. Blä.

Måste nog få mig något i magen. I kylen står lite rester, kasnke dags att ta en pause innan jag börjar med min lathund? Kanske det...

Inga kommentarer: