22 mars 2010

Rotfrukter, körsbär och mörk choklad #700

Sugen... Sugen som sjutton! Hela förmiddagen har jag fantiserat om kombinationen mörk choklad, rotfruktschips och körsbärssaft. Jag håller nästan på att bli tokig, blir nog att ring Robin och be honom hrm... stanna på hemvägen.
Har man inte ätit rotfruktschips så vet man inte vad man har missat. Det är världens godaste snack, bra mix på smaker, sött och salt samtidigt. Underbart gott men SNORDYRT, av ingen anledning alls. Påsarna är dessutom mini. Kanske göra egna? Såg ett recept på rotfruktschips på palsternacka, rödbetor och sötpotatis.

Negativt besked ang skolan. Väldigt högt betygssnitt på p-programmet så antingen så söker jag och kommer in i en speciell urvalsgrupp för nissar med arbetserfarenhet eller så kommer jag helt enkelt inte in i år. Då får jag försöka läsa fristående kurser som jag sedan kan tillgodo räkna mig i utbildningen nästa år. kanske ok det med?

Ptja. Vi får väl se. Är inte direkt på humör just nu för nånting, jag tror att jag skall sova lite innan jag fortsätter läsa. Har skummat kursen och den här veckans inl är lätt som en plätt. Good.

Inga kommentarer: