7 mars 2010

En fot i graven (eller i sängen)

Trött - trött - trött!

Klockan är 23:05 och övenen går bokstavligen i kors på mig. Vet inte varför men jag är helt slut efter den här dagen, utan någon egentlig anledning. Pluggade lite, slöade här hemma, åkte till farmor och hälsade på och cyklade sedan hem till mamma. Åt middag där och blev nyss upphämtad av Robin som slutat jobbet (och var mycket piggare än vad jag är). Vad är det för fel på mig? :)

Har inte fått gjort så mycket vettigt idag. Går upp tidigt imorgon och får gjort det sista och skickar in uppgiften sedan, efter det tänkte jag satsa lite på reserch för nästa veckas uppgift. Inte strula till det nu, Jules!
Imorgon har jag förhoppningsvis också fått mina böcker så jag kan åka och hämta dem, jag längtar! Älskar nya böcker, och allra helst kokböcker då matnörd som jag är.

Nästa veckas måste-lista

* Spika gästlistan med Robin och skicka inbjudningarna
* Lämna tidningen med tårtan hemma hos mamma
* Fixa Robins pass
* Beställa kattluckorna
* Väga skidgrejerna samt bestämma väskor

Nattinatt.

Inga kommentarer: