2 mars 2010

Couture Couture by Juicy Couture

Den här parfymen har jag tänkt att kika efter under min Kanada-resa. Kläder, parfym, smink (ja, i princip allt) är billigare på andra sidan Atlanten. Jag och syster blev erbjudna att köpa den på planet från St Petersburg till Stockholm och tyvärr tackade jag nej. Har kollat efter den i butiker som Kicks och Åhlens men inte hittat den. Falskan är ju helt underbar! :)

Jag läsae i något bröllopsmagasin att man en tid innan bröllopet skall köpa en liten flaksa parfym och sedan bara använda den en period innan och självklart under själva bröllopet 8där av storleken på flaskan), och därefter inte använda den mer. När man sedan luktar på det som är kvar av parfymen kommer man alltid förknippa doften med sitt bröllop... Tss... Lite småsöt idé - om man badar i pengar dvs.

Luutra

Inga kommentarer: