21 mars 2010

Laddar för fredagen

På fredag och då är det löning. Det kliar i fingrarna redan nu skall jag säga. Varken jag eller Robin har köpt några kläder under vinterna, så nu jävlar. Det vi inte kan ta från våra löner ryker från sparkontot, that's it. Jag skall ha:

* Slitna ljusa jeans (kör ett billigt märke)
* Svart bikerjacka
* Vardagstoppar och tunikor (går förmodligen loss inne på Gina Tricot och HM)
* Fejk RayBans på Gina Tricot

Robin är lovad...

* Blåa chinos
* En trenchcoat (sett fina för en liten peng på HM)
* t-shirts
* En snygg hoodie
* Vita tygskor (kostar också 99 pix på HM)

Budjet-shopping alltså, men vi behöver ju så mycket! På något sätt är detta nackdelen med att vara två, även om man självklart får ut dubbelt så mycket. Men det ser man inte, inte just då. Då ser man bara ett kort som glöder av överhettning. Samma på resturang och när man fikar. Fikar jag med tjejkompisar så reagerar jag alltid, "OJ, vad BILLIGT det blev!" Just det, Robin var ju inte med...

yours truly, Cherrylanes Luutra

Inga kommentarer: