23 mars 2010

Kort avstämning om ingenting

Tisdag morgon. Ute blåser det och regnar, påminner faktiskt mer om november än om mars. Men jag bryr mig inte så mycket - jag skall ändå studera spektaklet från insidan idag och behöver inte oroa mig för att blåsa bort.
Slutprover är inbokat imorgon, det blir 9.30. Måste verkligen ge gärnet idag, var faktiskt relativt passiv igår. Låg mest och läste och kom aldrig igång med skrivandet. Därför har jag dubbelt upp idag, men det blir säkert bra.
Robin är iväg och köper kaffe. Jag har kokat ägg, diskat, hängt tvätt (fortfrande ingen torktumlare) och tänt lite ljus. Tänkte ha lite mys-frukost innan jag drar igång här på morgonen. Det blir körsbärste, brie och salami.

Idag skall jag dessutom ringa CSN och Forex, dags att beställa dollar. Wiie! :)

Inga kommentarer: