30 mars 2010

Sweetest

Morgon :)
Robin åkte precis till tandis (för att bli kränkt och ruinerad) och jag sitter med morgonkaffet framför datorn. Strålande sol ute, synd att det inte finns tid för en långpromenad. Skall bli färdig med min tredje och sista inlämning i projektarbetet inför Kanada idag, sedan är det "bara" en projektplan som skall in innan vi reser.

Det är en hel del som skall bli färdigt innan vi reser på måndag, gör ett litet veckoschema för mig själv att bocka av efter... :)

Måndag - Plugga
Tisdag - Plugga (inl 3 färdig) Jobba 16-20:00, fixa skidkläder hos mamma.
Onsdag - Plugga (projektplanen färdig) Kungsbacka med Robin, växla sista pengarna och köpa presenter. Nyponsoppa till Alexandra...
Torsdag - Plugga (mall över loggboken)
Fredag - Plugga (mallen färdig) Börja packa.
Lördag - Packa allt inför resan.
Söndag - Jobba 7-21:00 Kontrollera all packning, pass, biljetter.

Jag ligger tillgänglig i bemanna.com (vikariesystemet i Kungsbacka) både fredag och lördag fast jag inte vet om jag borde det. Dels behöver jag verkligen pengarna, det är bra betalt för att det är storhelg, men jag vet inte om jag har tid att jobba. Detta ständiga dilemma...

Åter till studierna. Heta räkor till lunch. Puss - Luutra

Inga kommentarer: