15 mars 2010

En dag av framgång - Return the sender!

Åh, vilken bra dag jag har haft! Allt har verkligen gått min väg! Varför?

1. Chefen ringde och sa att jag fick behålla jobbet
2. Allt med extra-plugg har löst sig! Kursen jag läser nu har blivit reducerad samt allt är fixat med projektarbetet. Alla kontakter är tagna och alla samtal ringda!
3. MVG på mina två första inlämningar i pedagogiskt ledarskap - YAY!
4. Min fina parfym kom från London idag, wonderbaüm! ;)

"Couture Couture är en ny Juicy Floriental som säkert kommer att gillas av alla Juicy-tjejer... Toppnotens läckra mandarin är insvept i naturlig apelsinblomma, den dyraste i parfymbranschen. Sedan gör det saftiga ackordet av rosa vindruva (skapat exklusivt för Couture Couture) sig gällande. Lekfull, flirtig & instinktiv. Inslagen av vindruva är beroendeframkallande. Stjärnjasmin och kaprifol fungerar som volanger kring hjärtnoten som ger mildhet och kvinnlighet. Naiviteten i det lila plommonet har en sensuell inverkan med sin fylliga, fruktiga nektar.

Blanda med kärlek och få hela världen att lukta gott!"


Bilden gör inte flaskan rättvisa - som en liten bling-bling juvel! :)

Inga kommentarer: