2 mars 2010

Fänkål, nytvättade lakan & tända ljus

Tro det eller ej - men jag tog mig samman :D Haha... Gick upp ur sängen, duschade, städade, satte mig på cykeln och cyklade hem till mor min, pluggade, åkte och storhandlade, kommit hem, tvättat, bäddat om i sängen och nu står en tomat- och fänkålssoppa och puttrar på spisen, som skall serveras med myntacréme och toast. Haha, det trodde jag aldrig imorse när jag vaknade, det kändes som en sådan fruktansvärd dag då ingenting skulle bli gjort och jag skulle vakna imorgon med ångest i magen. Ibland måste man ta sig samman, hur jobbigt det ens känns.

Robin slutar inte förren klockan 10 ikväll, så det blir bra med lite soppa för stackarn när han kommer hem. Tror bara att han ätit ärtsoppa idag faktiskt - äcklig köpeärtsoppa dessutom. Har precis själv kollat på Halv 8 hos mig (vad annars?) och skall sätta mig och läsa lite till. Har ju ändå ett par timmar att slå ihjäl innan han den där kommer hem.

Sov gott mina söta läsare (idag är ni 7!) - en mkt trött men nöjd L.

Inga kommentarer: