18 mars 2010

Jaha :)

Så blev man kvar på jobbet inatt då. Det hade blivit ett missförstånd mellan personal och vikariepoolen så det dök aldrig uåå någon här på vår avdelning inatt. Lite snopet, men det får gå. Har ju gjort det här förut och känner jag mig själv så kommer jag svära högt klockan 3 inatt men jag kommer vara väääldigt nöjd när jag går hem klockan 7 imorgonbitti. Så kan det vara...

Imorgon? Sova, sova, sova. Har fortfarande inte bestämt mig för om jag skall ha kvar mitt extrapass (bara 4 h) imorgonkväll. Kanske är lika bra? Försöker jag plugga som en idiot på eftermiddagen så kanske jag hinner med både och. och dessutom måste jag ju i vilket fall som helst ta bort min långtur på B3 i helgen, så då kanske jag kan plugga då istället. Allt löser sig! (med stor risk för att låta som nörden i Riesen-reklamen)

kvällsrunda - päronsoda - stryka tvätt

Inga kommentarer: