26 mars 2010

Börjar morgonen med JR Cash & att vara lycklig

"For there is nowhere I can run and there is no hiding place
Sticking out like a sore thumb by that gloomy look upon my face
Without love"


Har hunnit med massa trista grejer hittills, och klockan är bara 8:40... ;) Betalat räkningar, pluggat och är nästan helt färdig med min sista inlämning för den här veckan, pratat med Kompetenscentrum ang valideringen (det blir av!) och... äntligen sökt till p-programmet och mina fristående kurser på univeristetet! Mamma är bombsäker på att jag i alla fall kommer in på kurserna, vilket innebär att jag kommer bli en liten universitetsbrutta i höst :D Det ni!

Nu skall jag klä på mig riktiga kläder, fixa håret, lämna prover på lab och sedan åka och bränna pengar. Härliga fredag!

Inga kommentarer: