5 mars 2010

På jakt efter brudskor!

Med min (fantastiska) klänning så krävs det rejäla pjux, sas det i affären där klänningen för tillfället bor. Minst 10 cm klack och helt en ordentlig platå om 2-3 cm. Okej, lydig som jag är så är det alltså det här jag har letat efter det senaste. Egentligen hade jag helt bara velat köpa ett par söta ballerinaskor (eller varför inte ett par ordentliga jympadojor?), men efter att ha mött biträdet i butiken hela 2 gånger så vågar man inte tänka på andra skodon än dem i klassisk ABBA-stil. Vi håller oss alltså till manus, vilket innebär att utbudet minskat drastiskt. Dock hittade jag ett par fina från Bianco, klädda i äggskalvits satin och med platå och strassdekoration framtill. Tjusiga, men de ser livsfarliga ut. Jag räds inte höga klackar, men va fan - altargången i partyplatå med heltäckningsmatta som underlag, hjälp mig!!! Här kommer några fina, och jag kan säga att de från Bianco inte görs rättvisa på bilden. luutra



Inga kommentarer: