30 mars 2010

Sista ordet 30/4

Blä vad trött jag är. Sängen skriker efter mig och jag skriker efter sängen. Vi älskar varandra. Tjerlek.

Har precis kommit hem fr pappa där han suttit och hjälpt mig med min riskanalys. Skulle jag inte varit så mentalt sönderstressad så hade jag säkert tyckt den här kursen varit jätterolig, det är ju intressant! Men just nu är det bara liiite för mycket så därför håller jag & kursen distans till varandra istället. Kursen litar inte på mig, och jag litar inte på kursen. Trots att vi tycker om varandra i smyg.

Skidkläderna fixade. Skönt. Handbagaget fixat. Bra bra. Läget under kontroll. Lögn.

Imorgon blir det plugg och sedan Kungsbacka för att köpa de sista grejerna och växla lite pengar. I prestenter skall vi köpa en svensk kokbok på engelska och en flaska svensk hederlig sprit. Alexandra har önskar sig pulvernyponsoppa från Ekströms så det skall hon få. Robin skall få snowboardhandskar och jag skall få svarta leggings.

(Jag vill säga något men jag vågar inte. Jag är rädd för att säga det och hoppas istället att jag har fel.)

Godnatt på er, nu skall jag och sömntutan Robin dra oss tillbaka till vårt gemak. Geeeemak, om man ändå hade haft ett sådant...

Inga kommentarer: