12 mars 2010

Manboy, manboy dumpidump....

Lyckades försumma lilla bloggen rejält igår - sry.

Idag är jag ledig och gud vad härligt väder det är ute! Svinkallt förvisso, men får solen skina så kommer det säkert bli lite vårvärme och dropp från taklet längre fram på dagen :) Härligt. Och här sitter jag och planerar att sitta framför datorn hela dagen - haha! Har en del kvar att gör amed skolarbetet, men det känns inte ett dugg betyngande faktiskt. Den här veckas uppgift var ganska rolig och innehöll en hel del intressanta ämnen så jag kör vidare idag!

Min kollega Sara ringde mig lite halvstressad här på morgonen och vill få in mig att jobba med henne mitt bland kräkskakaderna imorgonbitti - klart man inte säger nej. Could be fun, hrmm...

Nu skall jag dricka kaffe och göra en analys av Katolska skolan av Notre Dame, men först blir det lite äggmacka och kaffe! Blogg ya later, tsss... ;)

Inga kommentarer: