17 mars 2010

Oket på axlarna blev visst tyngre.

Och jag som tyckte att jag hade allt under kontroll... Suck! Nu ser det ut att bli mer än någonsin om jag skall följa planen.

* Pedagogiskt ledarskap skall avslutas snabbt som f*n, slutprov nästa vecka, 2 veckor för tidigt.
* Raskt vidare till Projektarbetet för att ligga före inför Kanada.
* Avsluta Projektarbetet med bra betyg.
* Läsa Matte B och Kommunikation omlott i fem veckor - ingen aning om hur jag skall lyckas med det med tanke på att mina mattekunskaper = 0.
* Validera Vård och omsorg.
* Bli färdig med allt det här innan den 21 juni.
* Komma in på personalvetenskap på universitetet.
* Jobba hela sommaren och planera för bröllopet den 13:e augusti.

Blev i alla fall färdig med mitt arbete idag - för tidigt. Hugger in i nästa uppgift redan imorgon och hoppas bli färdig med den innan söndag. Kompetenscentrum imorgon, kanske kan jag även validera Palliativ vård och på så sätt slippa kommunikationen? Hjälp!

Färdig för dagen och med en ångestklump i magen. Snälla låt allt gå vägen.

Inga kommentarer: