1 mars 2010

Dagens....

Dagens humör: Halvbra humör men hoppas på en topp runt 4-tiden.
Dagens mående: För all del. Frisk & utvilad, kanske inte skall klaga.
Dagens borde: Åka in till Kungsbacka och köra introduktionen.
Dagens frisyr: Lockigt, oborstat och flottigt.
Dagens smink: Absolut ingeting.
Dagens klädsel: Robins mysbrallor och ful t-shirt fr H&M.
Dagens planer: Ta tag i skolbiten, fika med Empet och handla.
Dagens materiella vill ha: Ny skidoutfit för Kanada.
Dagens fundering: Vad sjutton vill jag med mitt liv?
Dagens beroende: Inget alls. Inte rökt på 4 dagar!
Dagens tråkigaste: Måste gå till bussen.
Dagens längtan: Vår och solsken ♥♥
Dagens tidning: "Amelias bröllopsspecial"

Sitter och söker utbildningar för mig i höst, och jag hittar verkligen ingenting. Funderade på fastighetsmäklare men insåg att man behöver läsa Ma C för att vara behörig (damn it) så där gick det bort. Även om jag hade försökt så hade jag inte hunnit läsa både Ma B och C. Så var det med det.
Projektkoordinator är inte säkert att den startar alls i Göteborg. Bara "internationell projektkoordinator" och det är inte det jag vill. Jag hatar det här! Varför vill inte jag någonting? Förrutom matkritiker då ;)
Jag kanske skall läsa till journalist? Och sedan stå där med flera hundra tusen i studielån och inte få något jobb? Eller läsa till kock och sedan få göra det jag vill, men aldrig tjäna några pengar? Lärare? Gymnasielärare i något samhällsvetenskapligt ämne? Jobba med barn som jag tycker så mycket om? Nja...
Börjar inse att jag kanske inte kommer hinna börja läsa en utbildning till hösten :( Men jag skall ändå ge KY en chans till, kanske hittar man något. Man vet ju aldrig.

Går på introduktionen till Pedagogiskt ledarskap i eftermiddag istället. Håret ser ut som f*n och jag har inget att sätta på mig. Blä.

Inga kommentarer: