15 nov. 2010

Ännu mera negativ.

Jaha! Här släpar man sig upp i rusket, klär på sig och tar sig upp till bussen. Det spricker till och med upp, det slutar regna!
Och vad händer? Jo, bussen kommer inte. Jag hade precis börjat ruska av mig mitt morgonhumör och börjat se fram emot min stadsdelsvandring, och då är det Västtrafik som sätter käppar i hjulet!

Väl hemma igen, efter en promenix hem. Jag älskar höstmornar. Det var den bästa tiden när man hade häst, att kunna smita ut i skogen på morgonen. Över ängarna låg dimman lung och bäckar porlade. Underbart.
Jag har funderat på att få med mig någon att rida islandshäst nu innan vintern kommer, men jag vet inte vem jag skall släpa med.

Nu skall jag peta i mig lite frukost innan jag sätter igång och pluggar. Ikväll blir det honungsstekt lax med gurksallad.

Inga kommentarer: