27 nov. 2010

Skäms!

Efter att ha fastnat på Youtube och kollat på sminkningsvideor och dyl så känner jag mig - hrm... MISERABEL.
De senaste åren har jag verkligen låtit mig själv förfalla. Nu är det jag som köper ett vaxningskit till benen, fixar ögonbrynen, går och klipper mig (och slingar!) och köper det där solkortet jag tjatat om i en månad. No more skabbig hemmafru - fram med lite stil och glamour!

Suck. Nu går jag och lägger mig. R är hos en kompis och jag blev ensam igen. Bara katten, julskinkan och mina stelfrusna fötter som vägrar bli varma trots tjocka strumpor och tofflor. Jag tror jag får gräva fram min Kanada-filt och krypa ner i soffan med något varmt att dricka. Imorgon måste jag upp tidigt för att läsa, på tok för lite blev gjort på den fronten idag, även om jag kom igång.

Natti natti, på er.

Inga kommentarer: