20 nov. 2010

Surrealist.

Lever, fast knappt.
Jag och R hade en underbar middag på Silvis, med massa god mat, och sedan pinnade vi vidare till La Village där vi drack ett glas vin och åt dessert. Jättemysigt ställe, dit får vi gå och äta någon gång!

Efter La Village pinnade vi vidare till Istället där vi tog ett par drinkar. Gud, jag vill inte veta när vi kom hem...
Och som det snöade igår då! När vi cyklade hem i snön så var jag väldigt glad åt min Svea-jacka, ett otroligt bra köp! Nästa månad skall vi köpa en riktig varm vinterjacka till Robin också, trots att han påstår att han inte behöver. Men ni kan ju gissa vem som gnällde över att han frös igår...?

Idag är det lugnt, med betoning på jäkligt lugnt. I ugnen står en julskinka och vi har blandat till en egen senap. Vörtbröd och julmust, så är min lördagskväll kirrad!
Imorgon är det upp tidigt, jobbar på B3 7-16.30. Lång dag!

Bilder på den übergoda maten på Silvis och på min snygga make.






ps) Jag som lovat mig själv att inte gilla Melissa Horn av principskäl har nu laddat ner ett album och gillar ALLA låterna. Så gick det med den principen.

Inga kommentarer: