17 nov. 2010

Äpplen, gnat och studieångest.

Så. Nu är allt bra igen. Nya tag och fokusera.

Igår var det föresläsning (en ganska stökig sådan...) och efter det så åt jag lunch med mammma på Biggen. Det blev strömming med potatismos och lingon för min del, finns det något godare? Jag skulle kunna leva på strömming tror jag.
Jag åkte hem, städade lite, Robin kom hem, vi redde ut det som vi skulle reda ut - och sedan var det igång och läsa i några timmar. Tar jag mig bara tiden så funkar det, men jag har lätt att måla fan på väggen ganska tidigt och känna att ribban ligger för högt (för mig egna del alltså...).
Men igår gick det bra och jag skall snart sätta igång igen.

I helgen jobbar jag söndag så där rök en pluggdag. Därför är det extra viktigt för mig att ta till vara på torsdag, fredag och lördag, kanske hinner jag lite repetition på söndag.
På fredag är det föreläsning, plugg och sedan Silvis med Robin. Meze-time!

Nu skall jag fortsätta med min smootihe (äpplen och ingefära idag), sätta på mig ett på varma tofflor och sedan börja läsa. Hepp!

Inga kommentarer: