12 nov. 2010

Come away with me.

Hemma från stan och dagens föreläsning igen. På måndag är det som sagt Kortedala museum och på onsdag får vi förmodligen reda på våra betyg från förra tentan samt får den kommenterad. Lite pirrigt, hoppas på ett VG. Skall bli kul att se vad han tyckte också, det är mer givande med det än bara ett betyg.
I nästa vecka skall vi också börja med vårt nya grupparbete, "KULTURVETENSKAPLIG REFLEXIVITET". Det ni. Det jag. Shit, vad jag har mycket att läsa. Skall sätta igång redan till helgen.

Ikväll var det egentligen tänkt att jag och Emelie skulle ut på stan för ett glas vin i någon trevlig bar, men planerna ändrades och det blir hemma istället. Laga lite fisk och dricka ett glas rött, det är inte fel det heller.

Helgen ligger lika planerad som imorse, jag får väl ta mig ett snack med R om det senare, om han kan slita sig från datorn det vill säga.

Inga kommentarer: