27 nov. 2010

"Eyebrow Threading"

Håll i hatten nu tjejer - för det här har ni aldrig sett innan! (Eller ja, jag har inte sett det i alla fall)
Efter lite googlande efter hur man plockar sina ögonbryn snyggast så stötte jag på det här i diverse bloggar och på några hemsidor. Det kallas eyebrow threading och är en metod för att plocka ögonbrynen precist och snabbt. Jag kan inte förklara ni får kolla själva på videon. Ser helt fantastiskt ut!
När jag läste kommentarer i bloggar så verkar det som om det är enkelt att lära sig och dessutom så är det en hel del tjejer som faktiskt pysslar med det här, inte bara salonger! Jag vill definitivt testa!

1 kommentar:

Helena sa...

Aha,när jag var i Indien var jag på en salong och då plockade de ögonbrynen så på mig och min kompis. Kompisens ögonbryn blev helt perfekta, hon tyckte själv att hon aldrig haft så snygga. Tyvärr har jag inte någon naturlig och snygg form på mina så det är svårt att göra något åt dem. Men jag hade aldrig sett något liknande innan,så lite nervöst var det när de satte igång. Och lite ont gjorde det, kanske för att det gick så himla snabbt. Snabbt och effektivt är det definitivt!