8 nov. 2010

Microsoft är ett gäng farcister som stjäl fattiga studenters sista pengar.

Nu skall jag koka mig en stor kopp té och sätta mig framför datorn igen. Har en del att skriva tills ikväll och nu måste jag verkligen få det gjort, ingen större lust att skjuta det framför mig. Ikväll kommer ju Property Ladder - det kan ju bara inte missas för massa dumt plugg!

(Det får bli framför Robins dator - mitt Word har lagt av. Sådant trodde jag ingick när man köper ny dator, men nähä. Det var tydligen bara en "demoversion", efter 25 gånger måste man köpa ett eget Office-paket. Snåljävlar.)

1 kommentar:

Åsa sa...

Hej Luutra!

Jag beklagar att du inte fick rätt information när du köpte din nya dator och upplevelsen inte blev som du förväntade dig.
Jag vill tipsa dig om två saker:
Det en är en Office Pro Academic för 649 kr som man köper på det www.detultimataklippet.se.
Det andra är att vi kommer att om du har en användare av Hotmail så kommer du inom kort att få tillgång till Office Web apps som är en gratis online version av Office programmen.
Du kan redan du få igång och testa Office Web Apps genom att klicka på denna länk: http://office.live.com/?docsf=1.

Vänligen
/Åsa Nygren
Affärsområdesansvarig för Windows Live, Microsoft