11 nov. 2010

Fri dag. Free day. Friday. Fraaajdej.

Morgon! Nu har jag slängt på mig lite kläder och sitter och suger på en blåbärssmoothie samtidigt som jag inbillar mig att det kommer göra mig smal. Uffh... Jaja, jag får i mig vitaminer i alla fall.

Om en halvtimma skall jag pysa iväg till min föreläsning, och senare var planen att slå mig ner på ett café och plugga. Jag får gjort en hel del när jag väl sätter mig ner, men problemet är att jag är så lättdistraherad här hemma. Dator, TV och kylskåp är saker som jag tycker ständigt lockar. Dicipline, you lady!

Vad skall man laga till middag idag då... Hrm. Kanske torsk med citron, bönor och sardeller? Jag har ingredienserna här hemma och rätten är en favorit. Tror jag kör på det. Robin skall hämta min nyoperarade cykel idag efter jobbet, så jag skall försöka fårmå honom att köpa en flaska punsch som jag kan ta en skvätt av till kaffet efter maten. Punschen är gudadrycken, inte vinet.

Nog svamlat. Måste plocka ihop mina grejer innan snälla mamma kommer och hämtar mig, jag skall åka med henne till föreläsningen idag.




Det här har jag på mig idag:

Kavaj - H&M
Kjol - Gina Tricot
Stövlar - Skopunkten
Linne - Nelly.se


Ni får ursäkta dålig bildkvalitet, Robin kan inte hålla kameran still på morgonen och alla bilder blir suddiga. Ändå var den här bilden bäst i bunten, så att säga.

Inga kommentarer: