15 okt. 2009

1337


Färdig-pluggad för dagen :) Ätit mexikanska soppa och skall nu sova. Jobba och slutspurten i plugget imorgon, bara det sista kvar nu. Sedan är jag jätteledig i helgen (eller ja, lördag i alla fall..), har tagit bort min tillgänglighet på bemanna.com så jag kan inte bli inringd för att jabba extra heller. Fyller år på söndag men inga planer. Ta det lugnt bara. Jo, jobba med headern och se till så den passar i alla skärmar... För att lägga ner så mycket tid på bloggen som jag faktiskt gör är jag ganska kass, måste ta i tu med designen och hur man jobbar vidare med den. Kan snabbt förklara hur det ligger till med headern. Eftersom jag envisas med att sitta och hålla på i Paint så kan jag inte se storleken på den färdiga headern och därför passar den bara i min widescreenskärm (som på bilden), och inte i er som har vanliga skärmar. Då kan headern också bli suddig, det har den blivit i min med nu eftersom jag inte kan ha koll på storleken. Det blir som att den är inzoomad gånger 100, fast den inte är det. Men jag tar i tu med det till helgen! :)

Godnatt vänner! Luutra

Inga kommentarer: