23 okt. 2009

Jisses Amalia.

Nu krävs en pause och lite mat i magen! Jag har suttit i ett några timmar och gjort några frågor som jag bedömde skulle ta max 1,5 timme - och det har tagit minst det dubbla. Suck! Nu blir det att köra på så det bara ryker om det, jag har massor kvar att göra idag för att jag skall kunna hinna ikapp! Hjälp!

Har skickat iväg Robin på ärenden. Han måste handla lite till ikväll (det blir marinerad karré med italienska smaker), slänga ton med skräp på Klovsten, hämta mina fina skålar jag fick av farmor och jag hoppas vid Gud att han besökte biblioteket.
Annars har jag själv lyckats ringa ett par viktiga samtal idag, ett där jag fick inbokat ett omprov i Geografi och ringt ett annat samtal som det är lite hysh-hysh kring just nu. :) Det kommer senare.

NEJ,SJÄLVKLART HADE HAN INTE VARIT PÅ BIBLIOTEKET.SJÄLVKLART INTE.

Jag har flera viktiga saker jag måste göra nästa vecka. Har lite smått panik.
Jag skriver en lista så känns det kanske bättre:

* Måndag. Frågorna till inl 3 skall vara klara. Låna om historiaboken på biblioteket samt begör LAB-historia och skicka till S.K. Ta nya prover.
* Tisdag. Del 2 i inl 3. Betala räkningar...
* Onsdag. Del 2 i inl 3.
* Torsdag. Morgon börja med del 3 inl 3. Möte i stan 11:00. Möte i Särö 14:00.
* Fredag. Klar med inl 3 - skicka in.

Inga kommentarer: