3 okt. 2009

Hysterika

Sitter på jobbet med kaffekoppen och väntar på att kvällen skall dra igång :) Det spöregnar ute men jag trotsade vädergudarna och tog moppisen till jobbet. Rätt klädd i mjukisar och regnställ är moppe i spöregn skitmysigt, av någon konstig anledning. Vi får hoppas att jag resonerar likadant när jag skall hem ikväll och det är 7-8 grader kallare.

Annars då? jovars. Lite orolig. Det är oroväckande kort tid mellan 10.35 och 13.05. Hjälp! Tänk om vi inte hinner! Försöker tänka positivt men kan inte låta bli att fundera på hur det blir om det blir strul. Tänk positivt.

Just nu sitter jag vid världens märkligaste tagnentbord som låter så högt när man skriver så man får tinnutus. Borde snart sluta om jag vill höra något alls vid 30-års åldern.

xxx - luutra

Inga kommentarer: