8 okt. 2009

I would fuck mr. Cash.

Tick tack... Inser att jag om 12 timmar skall kliva upp ur sängen, göra mig i ordning och gå och skriva slutprov. Gaah! Nervös! Min älskling sitter nere i köket och plockar ut städer ur kartboken som jag sedan skall ange koordinatorerna för. Förhör på högsta nivå!

Apprå på förhör på högsta nivå... Imorgon skall vi ut (härligt!, och jag kan inte bestämma mig för vad jag skall ha på mig. Fick äntligen hem fynd-kjolen fr stylebystars idag och provat. satt som en smäck, kort även på mig! I love. Det bästa tecknet är när Robin får något svart i blicken när man provar. Alltså är den lagom kort, syndigt kort! Vet inte varför jag älskar korta klänningar och kjolar, kanske är det för att mina ben plötsligt ser normallånga ut? Inte som vedträn under en tunna (min mage)? Kanske det. Eller bara för att jag känner mig så himla snygg. Kort och högt är min melodi. Yummie.

Imorgon. Upp. Snygga kläder (vilka?). Prov. Dö. Träffa Amanda. Köpa höga skor. (Hög, högre, högst!). Dricka kaffe. Införskaffa mig i ett pass. Posta saker. Plocka ut saker ifrån bibblan. Lämna tillbaks saker från bibblan! Hem. Älska! På med klänningen. Ner med mina Corona i väskan. Snygga skor på. Ut med vänner. Leva!


Your's truly, Luutra

Inga kommentarer: