28 okt. 2009

Nyhetsmorgon & sängmys

Godmorgon sötnosar! Sitter i sängen med lappisen och en kopp té. Tittar på nyhetsmorgon och lägger upp dagens plugg. Skall idag bli klar med del 3 på inlämningen, och också försöka ta tag i de 2 sista frågorna i del 1. Sedan är plugget färdigt fram tills fredag, då på eftermiddagen tänkte jag skriva samman del 2 som inefattar inledningen för mitt specialarbete. Sitter mycket hemma och läser på ämnet just nu, känner mig fullmatad med information så detta skall nu gå bra. Läser för tillfället Jan Gulliou's "Häxornas försvarare". Det första jag läser av Jan G, och jag måste säga att jag är lite positivt överraskad. Har aldrig gillat hono som person och därför inte heller läst något av honom. Haha, Robin får även han något svart i blicken när han ser honom på tv...
Men han skriver bra, även om man ibland känner att han tycker lite för bra om sig själv. Men vet har kommit långt på ödmjukhet, egentligen? (Förrutom moder Theresa?)

Nu skall jag dricka kaffe i sängen och hugga in i plugget. Tänkte bli färdig i tid idag, jag och Robin skall kanske åka och kolla på skor i eftermiddag.

xxx - luutra

Inga kommentarer: