14 okt. 2009

Soliga onsdag, shopping & mys!

Tog skolledigt imorse för att åka in yill Kungsbacka med Robin och hämta ut mitt nya pass, mina kläder på Lindex plus ta en fika med mina älskling. Lite kvalitétstid, med andra ord. Efter att vi hämtat ut mitt pass (jag ser också besatt ut Sophia, det är något med kamran!), så åkte vi förbi Röda Korset och fyndade lite. Vi köpte en jacka, en kavaj, 2 par byxor till Robin, 4 coupskålar, två minifat att ha typ oliver och liknande på och en gammal kamra (som Robin vägrade gå därifrån utan). För detta fick vi betala 70 spänn. Överkomligt, va? :) Väldigt nöjd, framför allt med min röda jacka. Bildbevis!


"Ridkavaj", 12,50 kr Här ser man inte ryggen men den är väldigt söt.


Röd ulljacka. 20 kr


Annan vinkel...


Ledord för höst/vinter 09/10. Rosetter och nitar :)

Efter shopping i "andra hand" så åt vi lite lunch. Det är så hilma mysigt att luncha/fika nu på hösten och vintern, jag älskar att få kura upp mig i mysiga fotöljer med latte och en pajbit, mysa och bara umgås med nära och kära. För oss blev det sallad och kaffe idag. Bildbevis!




Nu ikväll blir det plugga i 180, och sedan äta lite middag. Laddar inför lördag, skall bli jättemysigt! Vi tänkte ta ett glas vin i baren på Bergakungen på kvällen efter bion, himla trevligt ställe faktiskt. Nu kallar plikten, later!

Inga kommentarer: