9 okt. 2009

Aldrig mer säger jag bara.

Hemkommen från provet. Det gick åt helvete. Jag skall vara glad om jag blir godkänd. Hoppades så innerligt på ett VG i kursen och nu känns det osäkert. Tankarna på ett MVG hade precis börjat lätta och jag hade vant mig vid att jag nog bara skulle få VG. Prestationsångesten hade lagt sig lite. Totalt bakslag på provet. Arg och besviken har jag nu mailat min lärare och berättat och det fatala misslyckandet, gråtit och bönat lite om att hon skall visa barmhärtighet och ändå överväga ett VG i mitt slutbetyg. Jag är så arg på mig själv! Varför tappar jag allt så fort jag kommer in i klassrummet och skall skriva prov?

Annars? Sjuk. Det blir ingen utgång ikväll. Ledsen och nedstämd. Lite febrig men måste bli frisk till på söndag då jag jobbar dagen på Tärnan, 7:00-16:00.
Handlat nya höstskor. (Som inte läcker in vatten!)Fikat med Amanda. Hämtat min historiebok på biblioteket. Nöd med det i alla fall. Fixat pass med pappa. Äntligen! Nu skall jag bara fixa ett LEG också. Skall ikväll titta på film med Robin. Äta något slabbigt med mycket fett och socker. Äta alvedon och dricka té.




Inga kommentarer: