12 okt. 2009

Tillkännagivande

Grr... Har precis gått ett mail ifrån min lärare i geografin där hon svarade på mitt hysteriska mail där jag bölade om jag jag ville ha VG i slutbetyg trots att jag inte förtjänade det. Hjälp. Hon skrev att vi kunde hoppas på att jag låg på IG så jag kunde få göra om provet. Det hoppas inte jag. Vidare så skrev hon att mycket fina inlämningar och ett starkt G i slutprovet kan ge ett högre betyg än G. Känns ytterst tveksamt att mitt prov skulle vara ett starkt G, och nu känns allt hopplöst. Det känns orättvis att man lagt ner så extremt mycket tid och energi på något i 5 veckor och sedan ändå bara blir godkänd. Nu skrev hon inget om det, men jag hoppas så innerligt att mitt prov var ett starkt G, och att mina inlämningar var "fina", som hon själv sa. Sist när jag skrev provet i religionen så trodde jag att det var ett G, fick tillbaka det betygsatt med MVG. Tror ni det kan hända igen? Att jag träffat två puckolärare på raken som älskar mig och allt jag gör? Tveksamt.

Nu skall jag återgå till antikens Grekland och romarrikets fall. Göra lite kaffe och kanske boka en biobiljett.

xxx Luutra

Inga kommentarer: