8 okt. 2009

Skrik & Panik

Okej! Sista dagen med geografin, bara lite småjusteringar på sista inlämningen, iväg med den och sedan sätta mig med alla mina tidigare inlämningar och repetera inför slutprovet imorgon klockan 9:15. Börjar bli lite nervös nu, jag hatar verkligen att skriva prov. Men det går säkert bra, skall bli så himla skönt att bli av med allt. Känner mig lite stressad i övrigt, har så mycket grejer som måste fixas just nu.
Mina vana trogen så skriver jag en lista och försöker bocka av allt eftersom....

* Fixa pass
* Inbjudan till Ryssland och visum fr ryska ambassaden
* Lägga upp mina två kappor så jag har något varmt att ha på mig i vinter
* Skicka iväg bekräftelsen till CSN
* Historieboken! CHECK
* Besök på Swedbank och bekräfta kontonr för CSN
* Autogiro på Glocalnet, Radiotjänst och Telia
* Skriva ut biljetter och skolpapper fr jobbet

Nu skall jag hinna med dagens göromål också. Det blir skicka in sista inlämningen, repetera samt städa här hemma, just nu likanr det mest ett bombnedslag... Suck :)

xxx - luutra

Inga kommentarer: