4 okt. 2009

Nu mår jag mycket bättre. ^^ Ligger i sängen och pluggar. Hade mitt cola-sug varit stillat hade allt varit perfekt, men man kan ju inte begära allt. Idag har jag inte fått gjort någonting vettigt alls. Har precis satt igång med plugget och klockan är snart halv 4, så jag kan ju inte ens skylla på det. Jag har gått upp, duschat, slappat, surfat, ätit pyttipanna, pratat i telefon, druckit kaffe. Och så har jag ju....






Allt är från Lindex (!) utom kjolen längst ner som är fr stylebystars. Kjolen var by the way ett riktigt kap som jag fick pröjsa en hundring för. Tänk bort den där hemska oversize-korsetten människan har på sig, jag skall bära kjolen tillsammans med en svart body och höga primeboots på fredag :) Nöjd som sjutton. Om jag inte har det tänkte jag ha min vita känning (som ser i princip likadan ut), tillsammans med svarta mormorsskor, plattat utsläppt hår och med svart rosettdiadem. Jag får helt enkelt suga på den karamellen.

Är även nöjd med de andra köpen. har rensat ur min farderob och insett att jag i höstgarderob har 1) 2 koftor 2) 4 tröjor och 3) 2 jeans. Kändes sådär. Så jag var i stort vardagsklädsbehov när jag klickade in mig på Lindex och köpte koftan, tunikan (149 kr!) och en paljettväst. Skulle även absolut kunna tänka mig dessa...





Skinnjackan för 500 pix kommer bli ett måste nästa månad. Hoppas den kommer finnas kvar :)

Kvar-att-shoppa-den här-hösten-lista:

* En härlig vit romantisk bomullsklänning a la Madicken med små spetsar och underkjolar.
* En mjuk fin nitväst av längre modell i tunt tyg.
* Leggins med dragkedjor (finns för 149 spänn på Lindex)
* Skinnjacka i MC-modell (bara för att vara som alla andra)
* Bruna stövlar i ridstövelmodell
* Ett par tunikor - gärna bohem
* Vanliga leggins och knästrumpor
* Lägga upp mina två vinterkappor


Nej, dags att återgå till studierna! xxx Luutra

Inga kommentarer: